...aneb ve dvou se to (někdy:-) lépe běží..
                    strasti a slasti páru na trati

Komentáře

1 12 12 | 22. července 2014 v 11:42 | Reagovat

Moc jsi me potesil..:)
A dobry!! Tedy, jak bych lehnul, nevim, jestli bych dokazal zase vstat..
MSF! 12:)

2 Gábina & David Gábina & David | 22. července 2014 v 18:02 | Reagovat

Kromě infuzí vidím spánek jako jedinou možnost, jak načerpat energii, když břicho nebere :-)
A vstát.., no co jiného zbývalo! Jo a díky za reakci, měj se :-)

3 Petra + Barry Petra + Barry | 29. července 2014 v 14:35 | Reagovat

Hurá, konečně zase článeček!

Vyzkoušeno - nepij vodu! Ionťák, sladká voda (TANG apod.), pivo, cokoliv, ale čistou vodu žaludek při déletrvající zátěži nedá a (z)vrací. Na pití z cucáku si přejdi do kroku, těch pár vteřin přežiješ (lepší než pak krkat). Pozor - cucák a sycený nápoj = úžasný vodotrysk.

4 dav dav | E-mail | 3. srpna 2014 v 9:45 | Reagovat

[3]: Moje chyba, nepřesná formulace: jako nápoj jsem měl ve flaškách nachystaný jablečný mošt naředěný vodou, pití, na které jsem zvyklý, do flašek mám zavedenou hadičku s cucákem, něco podobného:
http://www.svetoutdooru.cz/pitko-smartube-hydratacni-system-z-petky-/
Přesto si vždycky nějak toho vzduch trochu loknu, pak se to nakumuluje a v kombinaci s přehřátím..., no jak jsem psal..., piju v chůzi, ostatně většinu jsem toho tentokrát odchodil, prostě si asi budu muset zvyknout, budu pít jen z flašek, zpomalím sice, ale ono při těch delších opravdu o nic nejde..., za komentář i za rady díky!

Nový komentář

Přihlásit se
  Ještě nemáte vlastní web? Můžete si jej zdarma založit na Blog.cz.